2 Ağustos 2012 Perşembe

İkinci Ödev 

ozdebaykal.blogspot Öncelikle konuya girişini bir alıntıyla yapması ve bunun direk olarak kullandığı resimle olan bağlantısı çok hoşuma gitti. Bunun yanı sıra müşteri memnuniyetini sağlayacak faktörleri ayrıntılı sıralamasını da şirketlerin bu konuda yapabilecekleri ne kadar fazla alternatifleri olduğunu göstermesi açısından beğendim.

mervecalislarbolgspot.com Müşteri memnuniyetinin gerekliliği ve bunun şirkete sadık müşteriler kazandıracağı konularında yaptığı vurguyu beğendim.Ayrıca eksikliğinde ortaya tam bir resim çıkmasını önleyen yapboz parçası ile de müşteri memnuniyetinin şirketler için vazgeçilemez olduğunu ifade etmesini sevdim.

fulyaerkut.blogspot Kullandığı resmin yazının içeriği ile birebir uyumlu olmasını ve  yazıda anlattıklarının görsel bir özeti niteliğini taşımasını çok başarılı buldum. Daha yazıyı okumadan olumsuz duygu ve düşüncelerin olumlu olanlardan çok daha hızlı bir şekilde kitlelere ulaşacağı fikrini kolayca edinebiliyor insan. Bunun yanı sıra yazının içeriğinde anlattığı mutsuz müşterilerin şirketlere getireceği zararın mutlu müşterilerin getireceği yarardan çok daha fazla olacağı düşüncesine tamamen katıldığımı da belirtebilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder