ozdebaykal.blogspot Öncelikle konuya girişini bir alıntıyla
yapması ve bunun direk olarak kullandığı resimle olan bağlantısı çok hoşuma
gitti. Bunun yanı sıra müşteri memnuniyetini sağlayacak faktörleri ayrıntılı
sıralamasını da şirketlerin bu konuda yapabilecekleri ne kadar fazla
alternatifleri olduğunu göstermesi açısından beğendim.
mervecalislarbolgspot.com
Müşteri memnuniyetinin gerekliliği ve bunun şirkete sadık müşteriler
kazandıracağı konularında yaptığı vurguyu beğendim.Ayrıca eksikliğinde ortaya
tam bir resim çıkmasını önleyen yapboz parçası ile de müşteri memnuniyetinin şirketler
için vazgeçilemez olduğunu ifade etmesini sevdim.
fulyaerkut.blogspot
Kullandığı resmin yazının içeriği ile birebir uyumlu olmasını ve yazıda anlattıklarının görsel bir özeti niteliğini
taşımasını çok başarılı buldum. Daha yazıyı okumadan olumsuz duygu ve
düşüncelerin olumlu olanlardan çok daha hızlı bir şekilde kitlelere ulaşacağı
fikrini kolayca edinebiliyor insan. Bunun yanı sıra yazının içeriğinde
anlattığı mutsuz müşterilerin şirketlere getireceği zararın mutlu müşterilerin
getireceği yarardan çok daha fazla olacağı düşüncesine tamamen katıldığımı da belirtebilirim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder